2010 සිංහල බ්ලොග්කරුවන්ගේ හමුව | පසුවිපරම ;-)

තිරය ඇරෙනවා තිරය වැහෙනවා, හැටි එහෙමය. 🙂

මෙය ලියන්නට සිටියේ ඊයේ සවස වුවත් ලියන්නේ දැන්ය. එහෙත් ඊයේ සවස ලිවුවේයැයි සලකා කියවීම වඩාත් උචිත විය හැක. පළ කරන්නේ කවදාද යන්න පිළිබඳ අදහසක් නැත. ලියන්නට යන්නේ හමුව අතරතුර, හමුවෙන් පසුව සිදු වූ සහ සිදුවන්නට ඇතැයි සිතෙන දේවල් ගැනය. තොරතුරු ඇහිඳ ගත්තේ තැන් තැන් වලින්ය.

අපි නැවත ආවේ දුම්රියෙනි. වෙනදා අම්බලන්ගොඩින් බහින ඩැනියා අද බැස්සේ ගාල්ලෙනි. තාරක අම්බලන්ගොඩින් බැස වේදිකාව ඔස්සේ නැවත දුම්රිය මැදිරි කවුළුවක් වෙතට ඇදෙනු දුටුවෙමි, පරීක්ෂණ කටයුතු තවමත් අවසන් නැත. කෙසේ වෙතත් මේ අවස්ථාව වන විට ඔහු ෆොන්ට් සෑදීමට ඉගෙනගනිමින් සිටීමට බොහෝදුරට ඉඩ ඇත. ගාල්ලෙන් බට බනියාට සිදුවූවේ අකරතැබ්බයකි. කොළඹ කොටුව සිට ගාල්ල වෙනුවට බනියාගේ සාක්කුවේ තිබුණේ කොළඹ කොටුව අම්බලන්ගොඩ ප්‍රවේශ පත්‍රයකි. කරන්නට දෙයක් නැත. නියමිත මාර්ගය බයිපාස් කර පාලමෙන් එගොඩ වී බනියා සහ කල්හාර විසිර ගියෝය. වෙලාවට පොලිස් මාමලා සිටියේ නැත. වත් අක්කා සහ නගෝද බසයේ නැගී පිටවී යන්නට ඇත. යනකොට අප සමඟ ගිය ඉන්දරේ එනකොට අප සමඟ ආවේ නැත. කීවේ බෝඩිමට යන බවය. ඔහු මේවන විට ඔහුගේ බෝඩිම් සඟයා අතින් කැඩුනු ලැපේ යතුරු පුවරුව අලුත් වැඩියා කිරීමට උත්සහ කරනවා විය යුතුය.

මේ හමුවට යනගමන්. පින්තූරය ගත්තේ බනියාය. ඒ නිසා ඔහු ඡායාරූපයේ නැත. වදින්න ගිය දේවාලේ හිසේ කඩා වැටුණායි කියන්නේ මෙවැනි අවස්ථාවල වන්නට ඇත

දිවා ආහාරය අවසන සතුටු සාමීචියේදී මම මාරයා අසලටද වීමි. එච්චර අවුලක් නැත. ඡායාරූප වලට පෙනී සිටීම නම් මාරයාට මරණයට වඩා අන්ත වූවා සේය. අවසන ගොඩනැගිල්ලෙන් එළියට මාරයා ආවේද අප සමඟය. ඔහු මෝටර් සයිකලයේ නැගී ඉගිලී යනු දැක වත් අක්කා කීවේ ඔහු මෙවෙලේද පදම් වී ඇත්දැයි සැක සිතෙන බවය.

 

වම්පස කෙළවරේ මහත් අසරණව සිටින්නේ මාරයාය

හමුවට සානුවාද පැමිණ සිටියේය. ඔහුට හොඳට අත්පුඩි ගසන්නට හැක. මා ගෙදර විත් චැට් එකට ලොග් වූ විට ඔහු සිටියේය. දැන් සිටින්නේ කොහිදැයි ඇසූ විට කීවේ තාම ගෙදර යන බවයි. මා ගාල්ලේය. ඔහු කෝට්ටේය. කෝට්ටේ යනු ඩොටේ විය යුතුය. හර්ෂණ පැමිණ සිටියේ මෝටර් සයිකලයෙනි. මෝටර් සයිකලයෙන් කීවාට පල්සර් එකෙනි. එය චීන පල්සරයක් බව පසුව ආරංචි විය.

උස අනුව පෙළගැස්වීම

චයිනීස් පල්සර්

බ්ලොග්කරණයේ ප්‍රතිඵළ ගැන උදාහරණයක් ලෙස ලංකාවේ අන්තර්ජාල සපයන්නන් ලබාදෙන වේගය ගැන කතා කරද්දී මලින්ත හනිකට පැත්තකින් නමුත් සභාව ඉදිරියට වී සිට ගත්තේය. මූණු පොතේ පින්තූර අප්ලෝඩ් කිරීම හැර ඔහු ගැන කිසිම තොරතුරක් නැත. මේ ලිපිය සඳහා ඔහුගේ මූණුපොතේ ඇල්බමයකින් පින්තූර ගැනීමට අවසර ඉල්ලා මා යැවූ විද්‍යුත් ලිපියටද තවම පිළිතුරක් නැත. ඒවා එසේ විය යුතුය. පසුව නඩු දැම්මොත් මට යන්න වෙන්නේ නුවර උසාවිය. නුවර දුර වැඩිය. බාගවිට ඔහු සීනි කෙසෙල් ගෙඩියක රස බලමින් හෝ tea එකක් බොමින් හෝ සිටිනවා වීමටද හැක. තත්වය වඩාත් දරුණු නම් දුම්රියේ කාන්තාවකගේ ඡායාරූපයක් ගැනීමට ගොස් ගුටි කා හිරේ විලංගුවේ වැටී හෝ කැමරාවට ලෙන්ස් එකක් ලබා ගැනීමට කැමරාව උකස් කිරීමට ස්ථානයක් සොයමින් හෝ සිටිනවා විය හැක. කෙසේ වෙතත් ඔහු හිරේ විලංගුවේ වැටී ඇත්නම් jail sucks හෝ එවැනි දෙයක් ට්විටරයේ තිබිය යුතුය. නමුත් එවැන්නක් දැනට නැත.

ගයන්තව අවසන් වරට දුටුවේ කොටුව දුම්රිය ස්ථානයේදීය. හේ වේදිකාව දිගේ දුම්රිය දෙස බලමින් ගමන් කරමින් සිටියේ නැගීමට හැකි දොරක් වේදැයි බලමින් විය යුතුය. ඔහු දර්ශන පථයෙන් ඉවත් වී ගිය නිසා සහ ඔහුගේ දුම්රියට පෙර අප පිටත් වූ නිසා ඔහුට කුමක් සිදු වූවේදැනි නොදනිමි. ඔහු භාණ්ඩ දමන මැදිරියට හෝ පැන ගත්තා විය යුතුය.

 

බනියා GIMP දන්නා නිසා හොඳය. නැත්නම් දමන්නට වෙන්නේ ගයන්තගේ කොටස් වශයෙන් ගත් ඡාරාරූපය

අන්තර්ජාල සම්බන්ධතාවයද සීම සහිත හද්දා ඩොටේ (ඩැනියාට අනුව) දෙදෙනෙකුද හමුවට පැමිණීම ගැන සතුටුය. අප ආපසු යන විට එළියේ නතර කර තිබුණේ රෝද දෙක පමණක් නමුත් ට්‍රැවලින් බෑගයක්ද ඔවුන් සතු වී බව දැනට සනාථ වී ඇත. ඒ අනුව මොවුන් දෙදෙනා ආවෙ හමුවටමද නැතිනම් පැන යන අතර විඩා නිවා ගැනීම සඳහා ගොඩ වූවාද යන්න සැක සහිතය. ඒ හමුවද සිංහල බ්ලොග්කරණයේ ප්‍රතිඵලයක් බව කාලිංග අයියා සිතයි. කෙසේ වෙතත් ඔවුන් දෙදෙනා නැවත ගම රට බලා ගිය බවට ආරංචියක් නැත. ආවේ වෙන කවුරුත් නොව කුෂාන් අයියා සහ ෆා ද බ්ලෝගීය. මා වැරදීමකින් චැට් එකේ transmission line 1 course work එකක් ඉල්ලුවේ කුෂාන් අයියාගෙනි. ඔහුට එය මතකය.

 

තමාට ගැහැණු ළමයෙකු සිටියදී නැතැයි කීමෙන් මෙම තත්වය උදාවූ බව බහුතර මතය වේ. ප්‍රසිද්ධියේ නොකියා අපට පෞද්ගලිකච කීවේනම් තත්වය මෙතරම් දරුණු නොවනු ඇත. අපද මේවායින් ඉගෙනගත යුතුය.

දිවා ආහාරයෙන් පසු අත සෝදා එහාට මෙහාට වෙද්දී ශාලාවේ කණු අතර හැංගිමුත්තන් කරන කොළු ගැටවුන් දෙදෙනෙක් දක්නට ලැබුණි. ළං වී බලද්දී එකෙකු නම් අඳුනා ගත හැකි විය. ඒ බංදුල රණතුංග මහතාගේ පුතාය. එනෙකා ටිකක් දැක පුරුදුය. හැද සිටියේ SBU ටී ෂර්ටයකි. තවත් ළං වී බැලූ විට ඇඳින්නෙමි. ඒ සුදාය. හේ තවත් මිටි වී ඇත. දිවා ආහාරය සඳහාම පැමිණුනාදැයි සැක සිතූ නමුත් බාගවිට ඔහු ආරම්භයේ පටන් ශාලාවේ සිටින්නට ඇත. තිරයේ අලුත් මොනවත් නැතැයි කීවේ ඔහුය. එයද මෙහි කිවමනාය. ඊයේම (19) යමක් ලියන බව කීවත් ලියන්නේ අදය.

බුද්ධික කෙට්ටු වී ඇත. කීවේ ඩැනීය. හිනාව එදා වගේමය. හර්ෂදේව ආවේ තරමක් ප්‍රමාදවීය ඒද තනියමය. සින්දු කීවේද නැත. තිළිණ ආවේ enough එකෙන් විය යුතුය. නෝනාගේ ක්‍රීම් ගා සුදු වී ඇතැයි කට කතා පැතිරුණත් විශ්වාස කිරීම අසීරුය. සාමාන්‍යයෙන් හමේ ගාන ක්‍රීම් දත් වල ගාන්නේ නැත. ඒ කිව්වේ කාලිංග ගැනය. නමට අනූ කෑල්ලක් ඇති බව දනිමි. සංසදයේ භාණ්ඩාගාරිකය. ආදායම් බදු දෙපාර්තමේන්තුවෙන් පනිනකන් අවුලක් නැත. පැන්න දාට ලෙඩේය. සල්ලි දී ඇත. රිසිට් නැත. එදාට අපි නැත.

 

කෙට්ටු යැයි කීවාට කෙට්ටුම නැත

;

කට්ටිය බලන් හිටියට මේ සින්දුවක් කියනවා නෙවේ

අසා සිටීම පමණි. වාර්තා තබා ගන්නා සෙයක් නොපෙනේ.

තව කිව යුතුම කෙනෙක් ඇත. ඒ වෙලාය. ඒ කිව්වේ නම “වෙලා”ය. අනුග්‍රහයට ස්තුති නොකර බැරිය. හොඳ දේට හොඳයි කිව යුතුය. මේ වචන මගේමය වෙන කාගෙවත් නොවේය. මම කල්ප පැතුම් වැලිවිටිගොඩ වෙමි.

 

"වෙලා"

මේ ඉන්නේ සෙට් එකය,

 

පින්තූරෙ ගත්තෙ හර්ෂදේව/වෙලා

අලුත් මුහුණු රාශියක් දක්නට ලැබීම සතුටට කරුණකි. මෙහි කියවුණේ බොහෝ සුළු පිරිසක් පිළිබඳ පමණි. පැමිණි පිරිස විශාලය. deeps ලා msg_malee ලා නැත. නැති අයගෙන් මතක් වෙන්නේම කාන්තාවයන්ය. ඒ ලොකෙ හැටිය.

මලින්තගෙන් තාම පිළිතුරක් නැත. කරන්නට දෙයක් නැත. ඔහුගේ පින්තූර දමන්නට සිදුවේ. නුවර, අවුලක් නැත. මේ දවස් වල නිවාඩුය.අවසන court sucks ය. අනෙත් පින්තූර බනියා සහ සුදාගේය. ඒවාට අවසර ඇත. තවත් බොහෝ පින්තූර මූණු පොතේ ඇත. මේ ලියන මොහොතේ මා එළවා තිබූ සිංඩියට නැවත එක් කළ ඉන්දරේටත් බ්ලොග් url සෙවීමට සහය වූ බනියාටත් තුති පුදකල යුතුමය.

ප.ලි: මෙහි සහ මුණු පොතේ මා විසින් පළ කර ඇති කමෙන්ට්, කියවන්නාගේ මුවඟ සිනහවක් රැදවීම පිණිස මිස කිසිවෙකු හෝ සමූහයකට අපහස කිරීමේ අරමුණින් පළ කරන ලද ඒවා නොවන බව කරුණාවෙන් සළකන්න.

Advertisements

37 responses to “2010 සිංහල බ්ලොග්කරුවන්ගේ හමුව | පසුවිපරම ;-)

ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ WordPress.com ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Twitter picture

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Twitter ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Facebook photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Facebook ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Google+ photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Google+ ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

%d bloggers like this: