මේ අවුරුද්දෙ tech කටු අතරින් අලුත් අවුරුද්දට

පහුගිය කාලෙ අන්තර්ජාලයට සම්බන්ධ වෙන්න මාර කට්ටක් තමයි කෑවෙ. මගේ D-Link රවුටරේ වැඩ කරන්නෙ නැතුව ගියා. ඊට පස්සෙ ඉතුරු වුණේ ZTE මොඩම් එක.ෆොඩෝරා වලට ඒකෙ ධාවක (drivers) නැති නිසා උබුන්ටු සජීවි තැටිය දාලා ubudsl පැකේජය දාල තමයි යාන්තන් සම්බන්ධ වුණේ. මේට දවස් දෙකකට විතර ඉස්සෙල්ලා ඒකත් වැඩ කරන්නෙ නැතුව ගියා. දුන්නා SLT එකට ඇමතුමක්. අද තමයි ආවෙ. ඇවිල්ලා බලල කිව්වා මොඩම් එකේ අවුලක්ලු.  මගේ ලඟ ඒ වෙලාවෙ මොඩම් එක ගත්ත බිල තිබුණේ නෑ. ඒ පාර ආපු මනුස්සය SLT එකේ කාටද කතා කරල මොඩම් එක ගත්ත දිනේ ඇහුවා. මෙන්න ඒ මිනිහා කියපි මොඩම් එක අරන් තියෙන්නෙ 2007 කියල. මම මේක ගත්තෙ 2008 A/L ඉවර වෙලා, මට ඒක හොඳටම ශුවර්. ඒත් මගේ ලඟ ඒ වෙලාවෙ බිල තිබුණෙ නෑ නේ. බිල හොයල දිනේ බලල කෝල් කරන්න කියල ඒ මිනිස්සු යන්න ගියා.

මම හොයල හොයල අන්තිමට හොයාගත්තා……… බිල. අරන් තියෙන්නෙ 2008 අගෝස්තු. SLT එකේ උන්ට පිස්සු. මම ආපහු ඇමතුමක් දුන්නාම ඇවිල්ලා බිල බලල මොඩම් එක වෙනුවට රවුටරයක් දුන්නා. අන්තිමට මම ඇහුවා අර 2007 දිනයක් කිව්වෙ මොකක්ද කියල. “ආ සර් සමහර විට ඒ මහත්තයට වැරදිලා වෙන්න ඇති”. මම ඉතිං මොනවත් කිව්වෙ නෑ. මගෙත් වැරැද්දනේ, කලින්ම බිල මගේ ලඟ තිබුණනම් අවුලක් නෑ නේ.

කොහොම වුණත් ඔයින් මෙයිනෙ මට කලින් වගේ කට්ට නොකා ෆෙඩෝරා වලින්ම අන්තර්ජාලයට සම්බන්ධ වෙන්න පුළුවන්. ඒක නිසා මට නම් අවුරුදු ජයයි. අවසාන වශයෙන් SLT එකට තෑන්ක්ස් ……..

4 responses to “මේ අවුරුද්දෙ tech කටු අතරින් අලුත් අවුරුද්දට

ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ WordPress.com ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Twitter picture

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Twitter ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Facebook photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Facebook ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Google+ photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Google+ ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

